Cazuri incheiate cu succes

Vezi toate
best deal recuperare
poze ilegale
GDPR

Sfaturi utile

Urban si Asociatii va ofera o serie de sfaturi utile pentru a putea face mai bine debitorilor si creditoriilor precum si a situatiilor ce apar in raporturile comerciale cu partenerii dvs.

Sfaturi pentru o mai bună colectare a debitelor pe care le aveti de incasat

Fluxul slab de numerar este un motiv comun pe care companiile ies din afaceri, dar pentru multe firme de colectare a datoriilor eficiente, acest aspect nu este întotdeauna o prioritate de top. Middleton Partners ' "Ghidul pentru o mai bună colectare debite" prevede o serie de sfaturi practice, care va ajuta companiile sa abordeze corespunzator problemele cu privire la colectarea creanţelor şi la fluxurile de numerar.

Eficienta procedurilor de colectare debite în timpul unei greve postale

"Din experienţa mea, peste 60% din companii care au intrat în faliment au făcut acest lucru din cauza problemelor cu lichiditatile, care sunt de multe ori din cauza nivelului scazut de colectare a debitelor. Efectele estimate pe trei luni in privinta fluxului incasarilor pot fi dezastruoase cazul în care cheltuielile cresc cu 10% şi rata de colectare a datoriilor scade cu 20% ", a spus Mark Smillie .

"Menţinerea unei rate multumitoare a incasarilor poate fi o luptă pentru orice afacere, de cele mai bune de ori. În cazul unei situaţii extraordinare, de exemplu, greva poştala, un nivel al debitelor foarte ridicat sau o cheltuiala neprevăzuta foarte mare,s-ar putea ajunge la niste consecinte dăunătoare, cu un efect pe termen lung asupra activităţii . Am încercat să evidenţiez câţiva paşi simpli că ar trebui să fie luati în considerare, ca masuri minime pentru a ajuta la îmbunătăţirea fluxului de incasari. " Peter Yeldon.

În vremuri cu potenţiale dificultăţi in privinta fluxului incasarilor, asiguraţi-vă ca echipa de colectare a datoriilor reprezinta una din prioritati. Acest departament cheie este cel mai adesea trecut cu vederea atunci când vine vorba de timpul acordat dinpartea conducerii. Clientii vor profita de eventualele lacune in organirae, daca le permiteti acest lucru.

Recomandare esenţială

Încurajati personalul dvs. să fie proactiv în demersurile de colectare (prin telefon), coroborat cu trimiterea facturililor dumneavoastră catre clienti.

Când o plată devine scadenta , telefonati in prima instanta şi stabiliti modul în care sa se faca plata: prin transfer bancar, sau luati măsurile necesare pentru ca acesta să fie colectat de către un serviciu de curierat (există o multitudine de servicii de livrare, care vor face acest lucru în mod eficient si cu costuri minime). În mod normal, într-un termen de trei luni, Departamentul de contabilitate al clientilor dumneavoastra se vor invata si cor astepta apelul dumneavoastră. Ca rezultat, nu veti mai fi printre cei ale caror facturi se platesc cu intarzieri de 30-60 zile, nici în cazul în care clientii se confruntă , la randul lor, cu dificultăţi in privinta incasarilor.

În perioadele in care exista probleme cu serviciile poştale, un apel telefonic trebuie să se facă la 5-7 zile de la data la care s-a trimis factura, pentru a confirma urmatoarele: a) acesta a fost primit; b) este corecta; c) data la care aceasta va fi plătită este corecta, la 30 zile, de ex.; e) prin ce metodă de plata. Aceasta este o practică standard a unora din cele mai bune companii de colectare a datoriilor. Ei sunt capabili, foarte eficient, sa colecteze sumele din registrele clientilor lor şi să contribuie in mod real la imbunatatirea fluxului incasarilor (foarte puţini dintre clienţii lor au probleme financiare).

Instruiti-va personalul dumneavoastră să nu fie jenat să se adreseze omologilor lor. Să ii încurajeze să spună ca, prin colectarea datoriilor atunci când acestea intarzie,va permiteti sa furnizati servicii de înaltă calitate la un pret foarte competitiv.

Amintiţi-vă în orice moment, că datoriile grave sunt, de obicei datorii vechi. O datorie veche poate compromite profitul pe mai multe luni, pe un an întreg, sau întreaga activitate a companiei dumneavoastră, in functie de nivel. Luaţi în considerare faptul ca aveti datoria sa utilizati niste servicii de colectare de bună calitate, fie prin externalizare, fie prin instruirea unui departament special in acest scop. Colectarea eficienta a numerarului poate transforma pozitiv si spectaculos o afacere.

Discutati cu banca dvs., avertizand în legătură cu situaţia incasarilor si şi, in acelasi timp, informati-i cu privire la ceea ce aveţi de gând să faceti pentru a rezolva situaţia. Ei vor răspunde în mod normal, în mod pozitiv în cazul în care ştiu că detineti controlul situaţiei şi sunteti pe cale sa o rezolvati..

Am putea fi mers mult mai mare în detalii cu privire la colectarea datoriilor, dar vom încerca, pe cat posibil, sa ne rezumam la cateva idei simple.

În ultimii 10 ani, oamenii au avut o atitudine destul de delasatoare cu privire la finanţele lor, gândindu-mă că economia ar putea ţine pasul cu datoria lor. Recesiunea a spulberat această fantezie. O familie americana are, in medie, datorii de 8.000 $, pana la la 10.000 $ din utilizarea cardului de credit, şi care nu includem aici sumele pe care datoreaza la masini noi!

Oamenii s-au trezit din la orgia cheltuielilor cu o mahmureala urâta, plini de datorii. Chiar dacă nu sunteţi prea rau afectati de la datoriile pe care le-aţi contractat, onorarea acestora este un lucru foarte important. Cand scapi de datorii capeti un sentiment de independenta si creste respectul de sine.

Există mai multe moduri de abordare a propriei datorii. Mai jos vă oferim două sugestii. Dar, primul lucru pe care trebuie să-l faceţi este să va dati seama cât de mult va puteti permite în fiecare lună sa achitati in contul datoriei dumneavoastră. Deci, sa începem:

Intocmiti-va o schema a bugetului lunar

Dacă nu aţi putut să plătiti nimic din datorii, sau dacă nu aţi plătit foarte mult pentru că nu vă simţiţi pregatiti, pentru ca nu exista nici o suma di venitul dvs. lunar disponibila pentru acest lucru, atunci primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va dati seama exact cât de mult puteţi plăti in contul datoria dumneavoastră în fiecare lună, prin intocmirea unui buget lunar.

Verificati-va schema bugetului dvs. la câteva zile. Cât de mult ai redus din cheltuieli pentru plata datoriilor? Aţi putea să economisiti mai mult? S-ar putea sa va gânditi caati ajuns la limita si ca nu mai aveti de unde sa scoateti bani. Cu toate acestea, se pot gasi solutii, dacă va uitati la situatie mai obiectivi, pentru ca puteti face cateva sacrificii mici, pentru a directiona mai mulţi bani spre achitarea unei datorii. De exemplu, aţi putea scăpa de cablu, puteti imparti masina cu soţul / soţia, sau puteti renunta la a lua masa de prânz in oras, pranzind la locul de munca. Tineti cont de aceste maruntisuri şi veţi avea rapid ca se strange o suma considerabila de bani, care poate merge în direcţia platii datoriei dumneavoastră.

Opţiunea # 1: achita datoria cu cea mai mare rata dobânzilor si penalitatilor in primul rând

Plata datoriei dvs. cu cea mai mare rata la dobânzi si penalitati, in mod prioritar, este cel mai logic lucru de facut din punct de vedere economic. Prin abordarea împrumuturilor care va costă cel mai mult din punct de vedere al penalitatilor si dobanzilor, aveţi posibilitatea să salvaţi bani pe termen lung, şi s-ar putea sa fiti în măsură să va plătiti datoria mai repede. Urmaţi aceşti paşi pentru a începe reducerea datoriei dvs. astfel:

Luati o bucată de hârtie şi intocmiti o lista cu toate datoriile, în ordine, de la cea mai ridicată rată a dobânzii la cea mai mică rată a dobânzii. De obicei, ratele cele mai marila dobanzi sunt pentru cardurile de credit si creditul auto, precum şi ratele dobânzilor mai mici dvs. va fi la împrumuturile pentru studenti.

Concentrati-va asupra platii datoriei cu cea mai mare rata a dobânzii. Luati in calcul ca cea mai mare parte a banilor din buget, atributi pentru plata datoriilor, sa fie directionati spre plata datoriei cu cea mai mare rata dobânzii.

Continuati să faceti plăţi minime cu privire la restul de datoria ta. Nu puteţi plăti un creditor, în detrimentul altora sau, altfel veţi avea probleme destul de mari.

Odată ce datoria cu cea mai mare rata dobânzii este plătita, începeti sa redistribuiti banii care au fost folositi anterior spre plata datoriei cu rata următoare ca marime din punct de vedere al dobanzii. În cazul în care datoria este plătita, veti proceda in mod similar cu datoria ce are rata dobânzii cea mai mare următoare, şi aşa mai departe, până când totul se plăteşte.

Opţiunea # 2: Planul de gestionare a datoriilor Snowball (bulgare de zapada), al lui Dave Ramsey

Un plan de rambursare a datoriilor care se bucura de popularitate in randul celor de buna-credinta este Planul de gestionare Snowball, al lui Dave Ramsey

Iată cum funcţionează:

Datoriile se listeaza în ordine de la cea mai mica la cea mai mare. Nu se ia în considerare rata dobânzii. Suntem concentrati doar pe soldul datoriei.

Alocati cea mai mare parte din bugetul disponibil lunar pentru pentru a va achita datoria cu cel mai mic sold.

Odată ce datoria cea mai mica este plătita, redirectionati suma utilizata spre plata urmatoarei datorii, din punct de vedere al marimii, in ordine crescatoare. De fiecare dată când se achita o datorie, conform schemei explicate, se va acumula pentru datoriile restante o suma un pic mai mare. Astfel, numele de "Plan de gestionare a datoriilor Snowball."preluat in lucru si de specialistii de la Urban si Asociatii.

Impulsul de care beneficiati ca urmare a planului de gestionare a datoriilor Snowball este la nivel psihologic. Imediat ce veti avea succes la plată datoriilor la scară mică, veţi primi instantaneu un feedback pozitiv, care va poate încuraja să continuati cu platile la datoriile dumneavoastră. Dezavantajul metodei de bulgăre de zăpadă este că veţi ajunge să plătiţi mai mult la dobanzi, decât dacă ati fi urmarit datoria cu cea mai mare rata dobânzii primul. Cu toate acestea, în cazul în care ideea de a rambursa un credit de 10.000 $ pare prea descurajantă, puteti incepe prin plata celui de 2.000 $ intai. Acesta ar putea fi un bun început pe calea de reducere a datoriei dumneavoastră.