Cazuri incheiate cu succes

Vezi toate
best deal recuperare

Ce obligatii are colectorul cand debitorul solicita telefonic sau in scris sa nu mai fie deranjat

- Colectorul a contactat debitorul telefonic : [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor; [b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale

-Colectorul a contactat in scris prin e-mail / fax / posta debitorul : avem situatiile [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor;b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale